Please Wait

Please Wait

I-am.am | Ես Հայ Եմ

Հիմնական պատճառները, թե ի՞նչու են տեղական մեջբերումները կարևոր։

Հիմնական պատճառները, թե ի՞նչու են տեղական մեջբերումները կարևոր։

Երբ դուք տեղական հայկական բիզնես եք վարում, ցանկանում եք, որ մարդիկ անընդհատ ձեր դռներից ներս մտնեն: Դա բնական է, բայց այնտեղ հասնելու համար ձեզ անհրաժեշտ կլինի ամբողջ օգնությունը, որը կարող եք ստանալ: Դուք պետք է ստեղծեք կայք, սոցիալական լրատվամիջոցների հաշիվներ և, իհարկե, բիզնես մեջբերումներ: Այժմ պարզ է, թե ինչու են ձեզ անհրաժեշտ առաջին երկուսը, բայց ինչի՞ն է պետք վերջինը: Կան շատ պատճառներ, թե ինչու են տեղական մեջբերումները կարևոր, իսկ այսօր կխոսենք էականների մասին:

Սկսելու համար եկեք տեսնենք, թե ինչ եբ մեջբերումները:

Մի կին, որը մտածում է, թե ինչու են տեղական մեջբերումները կարևոր:

Մի անհանգստացեք, եթե չգիտեք, թե ինչու են տեղական մեջբերումները կարևոր, դուք այստեղ եք դրանց մասին իմանալու համար:

Որոնք են տեղական մեջբերումները:

Հնարավոր է, որ դուք արդեն կարդացել եք դա բիզնես տեղեկատուները կարող են խթանել ձեր SEO-ն, և դա անում են մեջբերումների միջոցով: Ըստ էության, սրանք վեբում ձեր ապրանքանիշի անվան, հասցեի և հեռախոսահամարի հիշատակումներ են: Այս երեք տեղեկատվությունը միասին կոչվում է NAP: Դա նման է ձեր բիզնես քարտին, սակայն թվային տարբերակով։

Հավանականությունը մեծ է, որ դուք արդեն ունեք ձերGoogle My Business էջը բացած։ Եվ եթե անեք, ապա ունեք առնվազն մեկ մեջբերում (հավանաբար, ամենակարևորը): Այնուամենայնիվ, դա չի նշանակում, որ դրանցից ավելին ձեզ պետք չէ: Ընդհակառակը, որքան շատ լինեն դրանք, այնքան ավելի հեշտ կլինի ձեր կայքի համար SERP-ների գագաթին հասնելը:

Խելամիտ է ձեր յուրաքանչյուր մեջբերումով ձեր կայքի հղումը ներառել, բայց նույնիսկ եթե դա չես անում, դրանք դեռ արժեքավոր են ձեր բիզնեսի համար: Մեջբերման առաջնային խնդիրն է ստուգել ձեր բիզնեսի տվյալները։. Նրանք անկախ են, և եթե Google-ը տեսնի, որ ձեր հասցեն և հեռախոսը նույնն են ձեր ապրանքանիշի անվանման միջոցով, այն կհամարի դրանք ճիշտ և ցույց կտա իր օգտատերերին:

Այնուամենայնիվ, պետք է նկատի ունենալ, որգործոն են նաև այն կայքերը, որտեղ հայտնվում են ձեր մեջբերումները։. Որքան շատ են նրանց վստահում և այցելում, այնքան ավելի մեծ կշիռ կունենա այնտեղ ձեր հիշատակումը: Այսպիսով, մի գայթակղվեք ավելացնել ձեր NAP-ը գրեթե որևէ տեղ: Եթե ​​զգույշ չլինեք, կարող եք ավելի շատ վնասել ձեր ընկերությանը, քան օգնել նրան:

Ինչու՞ են կարևոր բիզնեսի մեջբերումները:

Google-ի նման որոնողական համակարգերը ցանկանում են, որ յուրաքանչյուր արդյունք, որը նրանք ցույց են տալիս իրենց օգտատերերին, լինի համապատասխան և ճիշտ: Եվ դա ապահովելու համար նրանք ապավինում են բիզնես մեջբերումներին: Այսպիսով, եթե ձեր տեղեկատվությունը համապատասխանում է հայկական բիզնես գրացուցակներին, այն որոնողական համակարգերին ցույց է տալիս, որ ձեր բիզնեսը վստահելի է և օրինական. Այլ կերպ ասած, եթե դուք այստեղ ճիշտ խաղաք ձեր խաղաքարտերը, Google-ը ձեզ կվստահի:

Համացանցում հիշատակումներ հավաքելով, ձեր կայքի հեղինակությունը կաճի, դուք կբարձրացնեք SERP-ները և ավելի շատ այցելուներ կստանաք: Այսպիսով, եթե ձեր նպատակն է բարելավել SEO-ն և հասնել արդյունքների վերևին, իմացեքմեջբերումները դրա համար շատ կարևոր են։. Դուք չեք կարող դա անել առանց նրանց, բայց դուք պետք է զգույշ լինեք դրանք ստեղծելիս:

Եթե ​​ձեր NAP-ը միատեսակ չէ, Google-ի բոտերը կարող են ձեր ընկերությունը դիտել որպես խարդախություն: Նրանք կարճ ժամանակում ձեզ կհանեն որոնման արդյունքներից և Այնտեղ վերադառնալը հեշտ չի լինի, ինչպես դուք կարող եք հույս ունենալ. Դուք ստիպված կլինեք անցնել բազմաթիվ օղակների միջով, և դուք շատ ժամանակ կծախսեք դա անելու համար:

Եթե ​​դուք ունեք շատ մեջբերումներ, ձեր բիզնեսը շատ ավելին կհայտնվի Google-ում:

Տղամարդ, որն օգտագործում է Google բրաուզերը:

Արդյո՞ք դա միայն SEO-ի մասին է:

Վերը նշված հարցի պատասխանը կարճ դարձնելու համար՝ ոչ։ Կան ևս մի քանի պատճառներ ինչու են տեղական մեջբերումները կարևոր բացի SEO-ից, բայց դրանք բոլորն էլ ծագում են դրանից: Եկեք բացատրենք, թե ինչի մասին է խոսքը:

Նախ, եթե ունեք շատ մեջբերումներ (և հետևաբար լավ SEO), ձեր բիզնեսը ավելի հեշտ կլինի գտնել։. Եվ մենք այստեղ չենք խոսում միայն ձեր կայքի մասին: Ձեր խանութը կհայտնվի Google Քարտեզներում, և դուք կտեսնեք, որ ավելի շատ մարդիկ են մտնում: Բացի այդ, ձեր հեռախոսահամարը լայնորեն հասանելի կլինի, այնպես որ դուք նույնպես ավելի շատ զանգեր կստանաք:

Երկրորդ, դուք կստանաք ավելի շատ երրորդ կողմի ակնարկներ։. Ինչպես գիտենք, ակնարկները կենսական նշանակություն ունեն հայաստանյան բիզնեսների համար։. Google Map-ը շատ է մտածում դրանց մասին, ուստի այն կխրախուսի մարդկանց գրել դրանք: Եթե ​​դուք դրական գնահատականներ ստանաք կայքերում, դա կբարձրացնի ձեր վարկանիշը, և ավելի շատ մարդիկ կիմանան ձեր մասին: Հետևաբար, արժե ձեր երջանիկ հաճախորդներին խնդրել, որ թողնեն ակնարկ կամ երկու, եթե նրանք ցանկանում են դա:

Եվ վերջինը, դուք կճնշեք կրկնօրինակ ցուցակները։. Երբ դուք վերահսկում եք ձեր մեջբերումները հայկական տարբեր բիզնես գրացուցակներում և թարմացնում դրանք, Google-ը գիտակցում է, որ այս նոր տեղեկատվությունը թարմ է, և որ այն պետք է մղի այն: Այսպիսով, ձեր համապատասխան ցուցակները կհայտնվեն, և բոլոր հին ցուցակները, որոնք դուք չեք կարող փոխել որևէ պատճառով, ավելի ցած կիջնեն:

Որտեղ ստանալ մեջբերումներ:

Այստեղ կարող եք հետևել երկու ուղի: Դուք կարող եք ընտրել ամբողջական մեջբերումների կառուցման գործը կամ դա արեք ինքներդ։. Թեև դա կարող է թվալ մեծ աշխատանք, սակայն դրա հետ կապված խնդիրներ չեք ունենա, եթե իմանաք, թե ինչի վրա պետք է ուշադրություն դարձնեք: Այսպիսով, ահա այն բաները, որոնք պետք է հիշել:

  • Մեջբերման գործիքներ. Կան բազմաթիվ գործիքներ, որոնք հասանելի են առցանց, որոնք կօգնեն ձեզ ստեղծել մեջբերումներ: Նրանք կթվարկեն բոլոր ամենահայտնի կայքերը և նույնիսկ կասեն, թե որ սոցիալական ցանցերը պետք է նայեք:
  • Տեղական գրացուցակներ. Եթե ​​դուք նոր եք սկսում ձեր մեջբերումներով, ապա դա անելու տեղն է: Եվ իմաստ ունի, եթե մտածես դրա մասին: Տեղական հայկական բիզնես վարելիս դուք ցանկանում եք հայտնվել տեղական հայկական գրացուցակներում: Ասել է թե՝ որոշ կայքեր ինքնուրույն են հավաքում տեղեկատվություն և մեջբերումներ ստեղծում, այնպես որ, նախքան այն ստեղծելը, համոզվեք, որ ստուգեք, որ ակտիվ ցուցակ չկա: Եթե ​​արդեն կա մեկը, դիմեք վեբ կայքի սեփականատիրոջը և խնդրեք, որ այն համընկնի ձեր մյուս ցուցակների հետ:
  • Ռեվյուների կայքեր. Ինչպես նշեցինք, Google-ը հաշվում է տեղական ակնարկները որպես մեջբերումներ, բայց միայն այն դեպքում, եթե NAP-ը համընկնում է, այնպես որ մի մոռացեք ստուգել այն: Իհարկե, մի քանի վատ ակնարկներ ստանալը ձեզ դուրս չի բերի բիզնեսից, բայց խելամիտ կլինի ստուգել խորհուրդներ դժվար հաճախորդի հետ վարվելու համար եթե դրա հետ խնդիրներ ունեք:

Սոցիալական լրատվամիջոցներ. Ձեր սոցիալական մեդիայի պրոֆիլներում NAP տեղեկատվությունը ներառելը նաև գործում է որպես բարձրորակ մեջբերումներ: Սոցիալական լրատվամիջոցները մեջբերումների հիանալի գործիք են:

Սոցիալական մեդիայի հավելվածներ հեռախոսով:

Ամփոփելու համար

Ինչպես տեսնում եք, պատճառները շատ են ինչու են տեղական մեջբերումները կարևոր ձեր հայկական բիզնեսի համար։. Եթե ​​ցանկանում եք, որ մարդիկ այցելեն ձեր խանութ և գնեն ձեզանից, դուք պետք է կառուցեք դրանք: Իհարկե, որոշ ժամանակ կպահանջվի դա անելու և արդյունքների ի հայտ գալու համար, բայց ձեր բոլոր ջանքերը արժանի կլինեն: Պարզապես համոզվեք, որ ձեր NAP-ը հետևողական է, և դուք անհանգստանալու ոչինչ չունեք: