Please Wait

Please Wait

I-am.am | Ես Հայ Եմ

Ձեր փոքր բիզնեսի կայքի օպտիմիզացում տեղական որոնման համար

Ձեր փոքր բիզնեսի կայքի օպտիմիզացում տեղական որոնման համար

Սովորաբար, փոքր բիզնեսներն իրենց հաճախորդների մեծ մասը ստանում են իրենց տեղական տարածքից: Ավելի շատ օգտատերեր ստանալու բանալին ապահովելն է, որ ձեր կայքը բարձր վարկանիշ ստանա, երբ որոնման համակարգերը արդյունքներ են տալիս մոտակա օգտատերերին: Որպեսզի դա աշխատի, ձեր կայքը պետք է օպտիմիզացված լինի SEO-ի համար, բայց դուք նաև պետք է կիրառեք մարտավարություն, որը մասնագիտացված է ձեր տեղական SEO-ի բարելավման համար: Ահա թե ինչպես պետք է իրականացնեք ձեր փոքր բիզնեսի կայքի օպտիմալացումը տեղական որոնման համար և ինչպես ավելի շատ բիզնես ստանալ ձեր տարածքում գտնվող հաճախորդներից:

1. Որոշեք ձեր օգտատերերի համար ամենահայտնի որոնման համակարգը

Երբ մարդիկ նշում են SEO-ն, գրեթե բոլորն անմիջապես ենթադրում են, որ քննարկումը Google-ի մասին է։ Այնուամենայնիվ, դուք պետք է հիշեք, որ կան այլ որոնման համակարգեր, ուստի լավ կլինի ուսումնասիրել, թե մարդիկ ինչ են օգտագործում ձեր տարածքում: Այս հոդվածի խորհուրդների մեծ մասը ունիվերսալ է և կօգնի ձեզ լավ վարկանիշ ձեռք բերել անկախ որոնման համակարգից: Որոշ որոնման համակարգեր պահանջում են լրացուցիչ կարգավորումներ, բայց դա ձեզ չպետք է անհանգստացնի, քանի որ Հայաստանում շատ առցանց որոնումներ կատարվում են Google-ի միջոցով: Նշանակում է, ոև պետք է ուշադրությունը ուղղել SEO-ն օպտիմիզացնելու վրա հատկապես մտքում ունենալով Google-ը։

Մարդ, որն օգտագործում է Google-ը տեղական որոնումներ կատարելու համար:

2. Հաստատեք ձեր Google Business պրոֆիլը

Իրատեսորեն, օգտատերերի մեծամասնությունը դիմում է Google-ին, երբ պետք է ինչ-որ բան փնտրել: Տեղական SEO-ի բարելավման առաջին քայլը ձեր Google Business պրոֆիլի ստեղծումն ու պահանջն է։ Պահանջվող տեղեկատվությունը լրացնելը բավականին պարզ է, բայց դուք դեռ պետք է մանրակրկիտ ուսումնասիրեք և համոզվեք, որ ամեն ինչ ճիշտ է: Google Business պրոֆիլ ունենալը ձեր փոքր բիզնեսի վեբ կայքը տեղական որոնման համար օպտիմալացնելու լավագույն միջոցներից մեկն է, և այն ձեզ կհայտնի Google-ի Քարտեզների փաթեթում: Սրանք ներկայացնում են Google-ի ընտրանքները տեղական որոնումների համար, որոնք ցուցադրվում են SERP էջի փոքր քարտեզի վրա: Լրացուցիչ նպաստող գործոնները կարող են ցուցակագրել ձեր բիզնեսը, սակայն Բիզնեսի պրոֆիլը ամենակարևորն է:

3. Վերբեռնեք լուսանկարներ, տեսանյութեր և ակնարկներ

Ցավոք, բավական չէ ստեղծել ձեր Google Business պրոֆիլը և թողնել այն քնած: Դուք պետք է պարբերաբար վերբեռնեք լուսանկարներ և տեսանյութեր ձեր հաշիվ: Սա և՛ օգտատերերին, և՛ Google-ին կապացուցի, որ ձեր բիզնեսը դեռ ակտիվ է, և ձեր կայքը ավելի հաճախ կհայտնվի: Մեկ այլ լավ մարտավարություն է խրախուսել ձեր օգտատերերին տեղադրել իրենց սեփական լուսանկարները և թողնել լավ ակնարկներ: Հիշեք, որ դուք չպետք է չափազանց գերակշռող լինեք. խնդրեք հաճախորդներին, արդյոք նրանք կարող են օգնել ձեզ կարճ ակնարկով, եթե նրանք գոհ են ձեր ծառայությունից:

Օգտատերերի ներգրավվածությունը հիանալի է տեղական SEO-ն առաջ տանելու համար, և այն կարող է նաև խրախուսել ավելի շատ մարդկանց բիզնես վարել ձեզ հետ: Որոշ մարդիկ նայում են բիզնեսի ակնարկներին, նախքան գնումներ կատարելը: Եթե ձեր պրոֆիլը լի է գոհ հաճախորդներով և փայլուն ակնարկներով, դա կարող է բարելավել ձեր արդյունքը: Կարող եք նաև ձեր կայքում ունենալ բաժին՝ նվիրված ակնարկներին և վկայություններին: Ձեր կայքում ներգրավվածությունը ձեր SEO-ն զարգացնելու հուսալի միջոց է:

Կինը նայում է դարակաշարերի ինդեքսներին:

4. Տեղադրեք ձեր բիզնեսը տեղական գրացուցակներում և մեջբերումների կայքերում

Բացի ձեր բիզնեսը Google-ում ցուցակագրվելուց, դուք պետք է նաև նայեք մասնագիտացված մեջբերումների կայքերին: Որոշ օգտատերեր չեն ցանկանում ընտրել պատահական բիզնես իրենց որոնողական համակարգից և ավելի վստահ են զգում՝ ստանալով առաջարկություն մասնագիտացված բիզնես գրացուցակներից: Կատարեք մի քանի հետազոտություն՝ պարզելու, թե ձեր արդյունաբերության ճյուղի ձեռնարկությունները որտեղ են անում իրենց գովազդի մեծ մասը: Կա՞ որոշակի մեջբերումների ծառայություն, որը նրանք օգտագործում են, թե՞ նրանք ունեն ֆորում, որտեղ հավաքվում են օգտվողները: Դուք կարող եք նաև խթանել ձեր բիզնեսը հայկական ամենահայտնի մեջբերումների կայքում՝ապահովելու համար, որ մեծ թվով մարդիկ տեսնեն ձեր ցուցակը:

5. Ստեղծեք առանձին էջեր յուրաքանչյուր վայրի համար

Եթե ձեր բիզնեսը գրասենյակներ ունի Հայաստանի մի քանի վայրերում կամ քաղաքներում, լավ է յուրաքանչյուր վայրի համար անհատական էջեր ստեղծել ձեր կայքում: Թեև դա կարող է ակնհայտ թվալ, շատ բիզնեսի սեփականատերեր դեռ մոռանում են, որ ձեր սեփական կայքը պետք է ներառի տեղական մեջբերում ձեր բիզնեսի համար: Շատ լավ է ապավինել Google-ին և ձեր բիզնեսը ցուցակագրել բազմաթիվ այլ գրացուցակներում: Այնուամենայնիվ, դուք դեռ պետք է մտածեք ձեր փոքր բիզնեսի վեբկայքի օպտիմալացման մասին տեղական որոնման համար՝ ունենալով համապատասխան բիզնես տեղեկատվությունը ձեր կայքում: Կարող եք նաև ներառել ՀՏՀ բաժինը ձեր կայքում՝ ձեր գրասենյակները կամ խանութը գտնելու ցուցումներով:

Մարդ, ով կատարում է կայքի օպտիմիզացում տեղական որոնումների համար:

6. Ունեցեք հետևողական NAP:

Մինչ դուք ուսումնասիրում էիք կայքերի մեջբերումները, դուք, անկասկած, բախվել եք NAP հապավումը: Դա նշանակում է Անուն, Հասցե և Հեռախոսահամար: Թեև այդ երեքը նախկինում համարվում էին բիզնեսի ցուցակման համար պահանջվող միակ համապատասխան տեղեկատվությունը, ժամանակակից գրացուցակային կայքերը թույլ կտան ձեզ լրացուցիչ տեղեկություններ ավելացնել։ խթանել ձեր SEO-ն: Եթե ցանկանում եք օպտիմալացնել տեղական SEO-ի համար, դուք պետք է ներառեք այնպիսի տեղեկատվություն, ինչպիսին է ձեր կայքի URL-ը, աշխատանքային ժամերը և գների միջակայքը:

Ամենակարևորը, դուք պետք է ապահովեք, որ այս տեղեկատվությունը համահունչ լինի ձեր բոլոր առցանց ցուցակներում: Եթե տեղեկատվությունը անհամապատասխան է, Google-ը կարող է մտածել, որ այդ ցուցակներից մի քանիսը կեղծ են կամ հնացած, և կարող է դրանք բաց թողնել որոնման արդյունքներից: Կամ, նույնիսկ ավելի վատ, ձեր կայքը կարող է բացասական SEO տուգանք կրել: Այդ իսկ պատճառով, դուք պետք է ուշադիր ստուգեք յուրաքանչյուր ցուցակ և հաստատեք, որ բոլոր տեղեկությունները ճիշտ են և արդիական:

7. Հետազոտեք հիմնաբառեր տեղական որոնումների համար

Հիմնաբառերը SEO-ի ցանկացած մարտավարության էական մասն են, և դուք պետք է կատարեք հատուկ հետազոտություն՝ տեսնելու համար, թե ինչ են փնտրում ձեր տարածքում գտնվող օգտվողները: Կենտրոնանալը հիմնաբառերի վրա, որոնք օգտագործվում են տեղական որոնումներում, կարող է մեծ ազդեցություն ունենալ ձեր SEO-ի ջանքերի վրա: Ուսումնասիրեք կոնկրետ բարբառը և այն արտահայտությունները, որոնք փնտրում են ձեր տարածքում: Համոզվեք, որ ներառեք այդ հիմնաբառերը ձեր կայքի հատուկ էջերում, որոնք մենք նախկինում նշեցինք:

Եզրափակելով

Եթե դուք պատրաստ եք որոշակի հետազոտություններ կատարել և ջանք թափել, կարող եք շատ բան անել, որպեսզի ձեր փոքր բիզնեսի կայքը առանձնանա: Ձեր փոքր բիզնեսի վեբկայքի օպտիմիզացումը տեղական որոնման բանալին է ձեր տարածքից ավելի շատ հաճախորդներ ստանալու համար: Ձեր տեղական համայնքում օգտատերերի ամուր բազա ունենալը ցանկացած փոքր բիզնեսի հաջողության գրավականն է: Հնարավոր է, որ ժամանակն է ստուգել, թե որտեղ է նշված ձեր բիզնեսը և որոշ փոփոխություններ մտցնել ձեր կայքում՝ բարելավելու ձեր տեղական SEO-ն: