Please Wait

Please Wait

I-am.am | Ես Հայ Եմ

Ինչպե՞ս խթանել ձեր տեղական հայկական բիզնեսը թվային եղանակով:

Ինչպե՞ս խթանել ձեր տեղական հայկական բիզնեսը թվային եղանակով:

Երբեմն դժվար է հասկանալ, թե ինչպես խթանել ձեր տեղական հայկական բիզնեսն այնպես, որ ձեզ հաջողություն և բավարար եկամուտ բերի: Դժվար է գտնել ճիշտ խորհուրդներ և ուղիներ՝ բարձունքում մնալու համար: Այսօր մենք հավաքել ենք 7 արդյունավետ տեխնիկայի ցանկ՝ ձեր տեղական բիզնեսը զարգացնելու համար: Եկեք սկսենք!

1. Թիրախավորել կոնկրետ լսարան

Առաջին հերթին, դուք պետք է իմանաք ձեր լսարանի ժողովրդագրությունը, և այն պետք է լինի հատուկ թիրախ, քանի որ ձեր բիզնեսը տեղական է: Հաշվի առեք նրանց ժողովրդագրությունը, ինչպիսիք են սեռը, եկամուտը, տարիքը, կրթական մակարդակը, ամուսնական կարգավիճակը և այլն: Այստեղ կարող եք նաև դիտարկել, թե մարզ անունով հայկական որ մարզերն են գերիշխող ձեր բիզնեսի համար՝ Շիրակը, Լոռին, Տավուշը, թե՞ Երևանը։ Կամ գուցե դուք ձեր ապրանքները կամ ծառայությունները մատուցում եք յուրաքանչյուր մարզ, և ձեր լսարանը կարող է լինել ինչպես Երևանից, այնպես էլ այլ մարզերից: Յուրաքանչյուր տարածաշրջան ունի իր համապատասխան արտահայտությունները, խորհրդանիշները, գույները, բնութագրերը և առանձնահատկությունները: Այսպիսով, մտածեք ձեր լսարանի ժողովրդագրության և հոգեբանության մասին, ինչպիսիք են արժեքները, ցանկությունները, հետաքրքրությունները, ապրելակերպը և այլն, նախքան դրանք թիրախավորելը:

2. Բարձրացնել սոցիալական ներկայությունը

Հնարավո՞ր է այս օրերին պատկերացնել ձեր բիզնեսի առաջմղումը առանց սոցիալական ցանցերի: Պարզ պատասխանն է՝ «ոչ»։ Անկախ նրանից՝ դուք ունեք հաշիվ Facebook-ում կամ Instagram-ում, դուք պետք է ակտիվ լինեք այս հարթակներում՝ նոր հեռանկարներ ձեռք բերելու և վերադարձող հաճախորդների հետ շփվելու համար: Միշտ հաշվի առեք ոչ միայն դրական մեկնաբանությունները, այլև արձագանքեք ձեր հաճախորդների բացասական արձագանքներին: Հաճախորդների ակնարկները լրացուցիչ գովազդի աղբյուր են. Դա նկատի ունենալով, դուք կարող եք ուղղակի հաղորդագրություններ ուղարկել դժգոհ հաճախորդներին և խնդրել նրանց կառուցողական կարծիքն այն մասին, թե ինչպես բարելավել ձեր թվային շուկայավարման ռազմավարությունը տեղական բիզնեսի համար: Ձեր հայ հետևորդները կտպավորվեն ձեր բիզնեսով, երբ տեսնեն, որ դուք լսում և հոգում եք: Բացեք հաշիվներ սոցիալական մեդիայի տարբեր հարթակներում, որոնք ձեր թիրախային լսարանը ամենաշատն է օգտագործում: Սոցիալական ցանցերում նշեք ձեր հավատարիմ հաճախորդներին, ապրանքանիշերին և մոտակա ընկերություններին, որոնք կօգնեն ձեզ հասնել նոր լսարանների և բարձրացնել փոխակերպումների տոկոսադրույքները: Ահա մի քանի մեթոդներ, որոնք կարող եք օգտագործել ձեր սոցիալական ներկայությունը խթանելու համար.

  • Միացեք Խմբերին

Միացեք Facebook-ի և Telegram-ի հանրային խմբերին՝ լսարանի հետ կիսվելու ձեր բիզնեսի նորություններով, ներառյալ բլոգային գրառումները, նոր ապրանքները կամ ծառայությունները, վեբինարները, փոդքասթերը և այլն: Տրամադրեք արժեք և մի ուղարկեք դրանք փոստով:

  • Սոցիալական լրատվամիջոցների պատմություններ

Ստեղծեք պատմություններ կամ համարժեք անհետացող գրառումներ ձեր սոցիալական մեդիայի հարթակներում և ներառեք հարցումներ, որպեսզի հաճախորդները կարողանան շփվել ձեր բիզնեսի հետ: Կարող եք նաև կազմակերպել մրցույթ, որտեղ հաղթողին մրցանակ կհատկացնեք, իսկ ձեր մրցույթի կանոնները կարող են լինել ընկերներին մեկնաբանություններում նշելը, ձեր գրառումը հավանելը, մրցույթը նրանց պատմություններով կիսվելը և այլն: Այսպիսով, դուք ավելի շատ առաջատարներ կբերեք ձեր բիզնեսին:

  • Տեղադրության վրա հիմնված հեշթեգներ

Դուք պետք է շատ կոնկրետ լինեք ձեր հեշթեգներով, որպեսզի ավելի մեծ ազդեցություն ունենաք ձեր տեղական հայկական բիզնեսը խթանելիս: Whenever people search for your location, they will be able to find your business through location-based hashtags. Դուք պետք է օգտագործեք դրանք ձեր բոլոր սոցիալական հարթակներում. դրանք կարող են լինել մեկնաբանություններում, ենթագրերում կամ պատմություններում: Այս հեշթեգները խիստ թիրախավորելի և որոնելի են: Դուք կարող եք զարգացնել տեղական իրազեկությունը և խթանել ձեր սոցիալական ներկայությունը՝ օգտագործելով դրանք: Հաշվի առեք հետևյալը.

  • Առնվազն 3 տեղադրության վրա հիմնված հեշթեգ յուրաքանչյուր գրառման վրա:
  • 5 ֆիրմային հեշթեգ:
  • 3 հեշթեգ, որը համապատասխանում է ձեր տարածած գրառմանը:

Օրինակ, եթե Գյումրիում տեղական բիզնես ունեք, կարող եք օգտագործել՝ #gyumri, #gyumricolors, #gyumrivibes, #gyumribusinesses և այլն, և այդ հեշթեգներից մի քանիսը կարող են լինել հայերեն:

3. Տեղական գովազդ

Տեղական կենտրոնացված թվային գովազդը կարող է օգնել ձեզ հասնել մարդկանց, որոնց հետ այլ կերպ չէիք կարողանա կապ հաստատել: Հատուկ տեղական բնակչությանը թիրախավորելու ունակությունն այն է, ինչը դարձնում է առցանց գովազդն այդքան արդյունավետ: Գովազդները կարող են զտվել ըստ գտնվելու վայրի և IP հասցեի: Facebook-ը, Google-ը և թվային այլ գովազդատուները օգտվում են այս գործառույթից՝ գովազդը տեղային օգտատերերին թիրախավորելու համար:

Դուք կարող եք հեշտացնել տեղացիների համար բացահայտել ձեր բիզնեսը՝ ավելացնելով աշխարհագրական տեղեկություններ ձեր կայքէջում և սոցիալական մեդիայի պրոֆիլներում, ինչպես նաև թարմացնելով ձեր Google ցուցակները: Տեղական գովազդի մեկ այլ լավ միջոց է ձեր բիզնեսի ցուցակագրումը տեղական հայկական բիզնես տեղեկատուներ .

Ենթադրենք, դուք սպորտային կոշիկներ եք վաճառում Երևանում։ Դուք կցանկանաք ներդրումներ կատարել գովազդներում, որոնք հայտնվում են ամեն անգամ, երբ ինչ-որ մեկը որոնում է «Երևանի լավագույն սպորտային կոշիկները»: Սա ձեզ տեղադրում է էջի վերևում:

4. Հովանավորեք կամ կազմակերպեք միջոցառում

Եթե ցանկանում եք խթանել ձեր ապրանքանիշի ներկայությունը ձեր տարածաշրջանում, մտածեք հովանավորելու կամ տեղական միջոցառում կազմակերպելու մասին: Սա նաև լավ մոտեցում է տեղական նորությունների լուսաբանում ստանալու համար, ինչը կօգնի ձեզ առցանց ուշադրություն դարձնել տեղական լսարանի կողմից: Դուք կարող եք համագործակցել տեղական ձեռնարկությունների հետ, որոնք կիսում են նույն արժեքները, ինչ ձեր բիզնեսը, բայց ձեր մրցակիցները չեն:

5. Email Մարքեթինգ

Երբ ձեր էլփոստի ցուցակը բաժանում եք եզակի հատկանիշներով, ինչպիսիք են տարիքը, աշխարհագրությունը կամ հետաքրքրությունները, էլ. Դուք կարող եք ստեղծել գրանցման ձևեր կամ գործողության կոչեր ձեր սոցիալական լրատվամիջոցների գրառումներում, բլոգներում կամ կայքում: Դուք կարող եք խրախուսել ձեր օգտատերերին միանալ՝ առաջարկելով զեղչեր:

6.Բացեք Google My Business Profile-ը

Դուք կարող եք կիսվել ձեր տեղական ընկերության մասին կարևոր տեղեկություններով, ներառյալ ձեր աշխատանքային ժամերը, կոնտակտային տվյալները, հասցեն և ավելին Google My Business-ի (GMB) նման անվճար հարթակի միջոցով: Տեղական հայկական բիզնեսների համար սա ամենաարդյունավետ մարքեթինգային գործիքներից մեկն է, քանի որ այն ամբողջովին անվճար է: Այս անվճար ցուցակը խթանում է ձեր բիզնեսը Google-ի որոնման տեղական մասում, Google Քարտեզներում և բրենդային որոնումների աջակողմյան Գիտելիքների վահանակում: Սկսելու համար դուք պետք է ստեղծեք Google My Business պրոֆիլ և լրացրեք ձեր բիզնեսի տվյալները: Սա պարզ, բայց կարևոր քայլ է երաշխավորելու, որ հաճախորդները կարող են գտնել ձեր ընկերությունը կամ ծառայությունը առցանց: Եթե ձեր հասցեն, կոնտակտային տվյալները և կայքի URL-ը փոխվում են, դուք պետք է թարմացնեք դրանք:

7. Իրականացնել բովանդակության շուկայավարում

Բովանդակության շուկայավարումը միշտ եղել է բիզնեսը խթանելու կարևոր մարքեթինգային մեթոդ: Օրինակ, եթե դուք արտադրում եք Հայաստանում պատրաստված հագուստ, կարող եք բովանդակություն գրել դրանց նյութի, առանձնահատկությունների և առավելությունների վերաբերյալ: Դուք պետք է բացատրեք, թե ինչու մարդիկ պետք է օգտագործեն ձեզ ձեր մրցակիցների նկատմամբ և ինչպես եք դուք եզակի՝ համեմատած ուրիշների հետ: Դուք պետք է պատրաստեք ձեր ամբողջ բովանդակությունը, ներառյալ կայքի բովանդակությունը, բլոգները և այլն: SEO-բարեկամական.

  • Կայք

Օպտիմիզացրեք ձեր կայքը օգտագործելով հիմնաբառերի պատշաճ հետազոտություն: Ձեր կայքը պետք է հարմար լինի շարժական սարքերին, քանի որ մարդկանց մեծամասնությունը գալիս է այնտեղ իրենց շարժական սարքերից: Դուք պետք է տեղայնացնեք ձեր կայքը՝ հաշվի առնելով հիմնական արտահայտությունները և հիմնաբառերը: Կարող եք ինքներդ ձեզ հարցնել, թե ինչ է փնտրում ձեր տեղական լսարանը Google-ում և ընտրեք այդ հիմնաբառերը: Դուք կարող եք օգտագործել Google Analytics-ը՝ փոխակերպման տոկոսադրույքները և սեղմումների քանակը վերլուծելու համար: Տեղական հաճախորդները ավելի հավանական է, որ այցելեն ձեր կայքը, եթե այն օպտիմալացնեք տեղական որոնման համար: Նշեք ձեր գտնվելու վայրը վերնագրերում, հիմնական պատճենը, վերնագրի պիտակը, մետա նկարագրությունը և էջատակը:

  • Տեղում բլոգեր

Գրեք համապատասխան բլոգեր ճիշտ հիմնաբառերով ձեր կայքում և կիսվեք ձեր կրթական և գրավիչ բլոգային գրառումներով ձեր սոցիալական մեդիա հարթակներում: Ձեր գրառման տակ թողեք մեկնաբանությունների բաժին, որպեսզի մարդիկ կարողանան գրել իրենց կարծիքը:

  • Հյուրերի բլոգում

Դուք կարող եք դիրքավորվել որպես հեղինակավոր գործիչ ձեր բիզնեսում, հարաբերություններ հաստատել ձեր ոլորտի այլ առաջատարների հետ և ձեր ապրանքանիշը ամբողջությամբ ներկայացնել նոր լսարանի՝ հյուրերի հրապարակումների միջոցով: Երբ դուք բովանդակություն եք գրում այլ կայքերի համար, դուք ստանում եք հետհղումներ, որոնք վճռորոշ դեր են խաղում SEO-ի վարկանիշում: Ահա թե ինչու հյուրերի բլոգը կարևոր է ձեր տեղական բիզնեսի համար:

Փաթեթավորում:

Սրանք մի քանի խորհուրդներ էին, թե ինչպես կարող եք խթանել ձեր հայկական տեղական բիզնեսը: Կիրառեք դրանք գործնականում և դիտեք ձեր բիզնեսի ծաղկումը: Եթե դուք չեք կարող դա անել տանը, կարող եք վարձել թվային մարքեթինգի ծառայություններ՝ նորարարական և ծախսարդյունավետ մարքեթինգային տեխնիկայի մշակման համար՝ տեղական իրազեկությունը խթանելու համար