Հաճախորդների ակնարկները մեծ դեր են խաղում ձեր բիզնեսի համար որպես ապրանքանիշի դրական իմիջ ստեղծելու գործում: Ուժեղ և դրական ինքնության հաստատումը պահանջում է ջանք և ռազմավարական մոտեցում:
Այսօր առավել քան անհրաժեշտ է հոգ տանել հաճախորդների փորձի մասին և բավարարել հաճախորդների սպասելիքները: Այն խոսում է իր հաճախորդների նկատմամբ ձեր բիզնեսի յուրահատուկ վերաբերմունքի մասին և ապացուցում է, որ հաճախորդների գոհունակությունը ձեր բիզնեսի առաջնահերթություններից է։
Բիզնեսը ակնհայտորեն չի կարող գոյություն ունենալ և ծաղկել առանց իր հաճախորդների: Բացի այդ, եթե չգիտես, թե ինչ են մտածում քո հաճախորդները քո մասին, և գոհ են նրանք քո բիզնեսից, թե ոչ, երբեք չես կարող ուրախացնել նրանց, համոզել, որ նորից գնեն կամ նորից օգտագործեն այլ ծառայություն։
Ավելի հաճախ, քան ոչ, հաճախորդները, ովքեր առավել գոհ են ձեր բիզնեսից կամ ծառայություններից, երբեք ձեզ չեն հայտնում այդ մասին: Ավելի հաճախ, քան ոչ, հաճախորդները, ովքեր ամենաշատը գոհ են ձեր բիզնեսից կամ ծառայություններից, երբեք դուք չեք այդ մասին:
Իրավիճակը ձեր վերահսկողության տակ է, և դուք այժմ հիանալի հնարավորություն ունեք ձեր գաղափարները ձևավորելու և որոշ քայլեր պլանավորելու համար, որոնք կարող եք ձեռնարկել հաճախորդների կարծիքներից առավելագույնը ստանալու համար: Կան մի քանի հիմնական միջոցներ, որոնք երբեք չպետք է բաց թողնեք ձեր ցուցակում.
Միշտ իդեալական է ունենալ որոշակի ուղղություն, որին կարող ես գնալ: Չափելի նպատակ դնելը հետագայում կարող է օգնել ձեզ գնահատել ձեր ձեռքբերումները և ցույց տալ ճշգրիտ արդյունքներ:
Այստեղ պետք է հիշել մի բան՝ դա անելը չափազանց պարզ և հեշտ դարձնելն է: Օրինակ, յուրաքանչյուր նամակում, որը ուղարկում եք նրանց, կարող եք նշել այն կայքը, որտեղ նրանք ողջունում են թողնել վերանայումը: Բացի այդ, դուք կարող եք ավտոմատացնել այս գործընթացը՝ օգտագործելով առցանց հասանելի տարբեր գործիքներ՝ ստեղծելով հաճախորդների վերանայման հարցումների ավտոմատացված նամակներ:
Հենց այն ժամանակ, երբ նկատում եք, որ ինչ-որ մեկը դարձել է ձեր հաճախորդը և, օրինակ, գնումներ է կատարել ձեր կայքում, իդեալական ժամանակ է ուղարկելու այդ էլ։ Ճիշտ ժամանակն է առանցքային:
Շփվեք ձեր հաճախորդների հետ և ստեղծեք համայնքի զգացում. մի տեսակ հուզական կապ, որը նրանց կստիպի նորից ու նորից վերադառնալ:
Փորձեք չանտեսել բացասական ակնարկները և ազնվորեն ցուցաբերել աջակցություն՝ ձեր հաճախորդներին տրամադրեք որոշ լուծումներ: Ի վերջո, միշտ էլ լավ գաղափար է հրապարակել ոչ միայն դրական ակնարկներ, այլև բացասական: Այն ապահովում է հաճախորդների վստահությունը, որ նրանց բոլոր ձայները լսվեն, և ոչ մեկը անտեսվի: Այն նաև ցույց է տալիս, որ ակնարկները կեղծ չեն, և ակնարկների էջը չի փայլում անբնական փայլով:
Այն կարող է ներառել խթանման նվերներ, զեղչեր, անվճար առաքում, անվճար գովազդ, լրացուցիչ ծառայություններ և այլն՝ կախված ձեր բիզնեսի տեսակից: Հստակ նշեք ձեր առաջին հայտարարության մեջ, երբ վերանայում եք խնդրում, օրինակ՝ անհատականացված էլ. հասցե
Հաճախորդների լավագույն ակնարկները առաջին տպավորությունն են ստեղծում նորեկ հաճախորդների համար, ովքեր կկարդան այդ ակնարկները, երբ նրանք առաջինը հայտնաբերեն ձեր բիզնեսը ապագայում: Այդ ակնարկներն այն սերմերն են, որոնց վրա աճում են ձեր պոտենցիալ հաճախորդների գնման որոշումները:
Դուք հավանաբար լսել եք «Հաճախորդը միշտ իրավացի է» կարգախոսը, որը նախաձեռնվել է 20-րդ դարի սկզբին Հարրի Գորդոն Սելֆրիջի, Ջոն Ուանեմեյքերի և Մարշալ Ֆիլդի կողմից: Նրանք մանրածախ առևտրով զբաղվողներ էին, ովքեր գիտակցում էին դա նրանց խանութների հաջողությունը կախված էր նրանց հաճախորդների երջանկությունից:
Նրանք ստեղծեցին ակնառու վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ, ինչը նրանց բերեց հսկայական հաջողությունների իրենց բիզնեսում: Այնպես չէ, որ յուրաքանչյուր հաճախորդ, անկախ նրանից, թե ինչ է ասում, ճիշտ է: Այս կարգախոսի փիլիսոփայությունն այն է, որ դուք միշտ պետք է լրացուցիչ ջանքեր գործադրեք հաճախորդի խնդիրը լուծելու համար և փորձեք հասկանալ նրանց կարիքները: Այս մոտեցումը հավանական է, թե ինչպես մենք կարող ենք հիմք դնել հաճախորդների հիանալի փորձի հիմքը:
Հաճախորդները (նրանց առնվազն 85%-ը) մանրակրկիտ հետազոտություն են կատարում ապրանքների կամ ծառայությունների վերաբերյալ՝ նախքան դրանց վրա ծախսելը, և այդ հետազոտության զգալի տոկոսը ներառում է այն, ինչ մտածում են այլ մարդիկ այդ ապրանքների կամ ծառայությունների մասին: Այդ հաճախորդները նույնքան վստահում են այն կարծիքներին,որոնք տեսնում են առցանց: որպես անձնական առաջարկություններ:
Հաճախորդների ակնարկները ազդում են որոնման համակարգերում կայքի վարկանիշի վրա: Երբ ձեր բիզնեսը ձեռք է բերում առցանց համբավ՝ լինելով արդյունաբերության, որոնման համակարգերի լավագույններից մեկը ձեզ ավելի բարձր դասակարգել: Եթե դուք դրական ակնարկներ ունեք գոհ հաճախորդների կողմից, կարող եք հետհղումներ ստանալ հեղինակավոր կայքերից՝ այդպիսով մեծացնելով որոնման համակարգերի կողմից լավ ճանաչվելու ձեր հնարավորությունները:
Ի վերջո, ձեր բիզնեսի հաջողությունը կախված է հաճախորդների գոհունակությունից և այն բանից, թե ինչպես են այն արտահայտում ձեր հաճախորդները ակնարկների տեսքով: Այսպիսով, ի՞նչ եք կարծում, գիտե՞ք, թե ինչպես օգտագործել ակնարկները և ինչ են մտածում ձեր հաճախորդները ձեր մասին՝ ձեր բիզնեսը խթանելու համար: Ազատորեն կիսվեք ձեր հաջողության պատմություններով մեկնաբանություններում:
I-AM.AM was founded with the ultimate goal to support the economic growth of Armenia. By connecting Armenian Owned Businesses globally, creating a centralized hub of everything Armenian and implementing numerous projects that will boost the economy of the outer regions of Armenia, I-AM.AM community is creating a self-sufficient economy throughout the country.
Copyright 2024 © Proudly created by BeDGital.com, All Rights Reserved.
Congratulation!