Please Wait

Please Wait

I-am.am | Ես Հայ Եմ

5 պատճառ, թե ինչու են մեկնաբանությունները կարևոր հայկական սեփականություն հանդիսացող բիզնեսների համար

5 պատճառ, թե ինչու են մեկնաբանությունները կարևոր հայկական սեփականություն հանդիսացող բիզնեսների համար

Որպես հաճախորդ, երբ մենք ցանկանում ենք ինչ-որ բան գնել, առաջին հերթին ի՞նչ ենք նայում և ինչի՞ հիման վրա ենք որոշում կայացնում: Ճիշտ եք, հաճախորդների մեկնաբանությունների։ Մեր գիտակցությունն ընդունում է, որ մյուս հաճախորդներն արդեն ունեցել են նույն ճանապարհորդությունը, ինչ մենք, ուստի ցանկանում է մեզ պաշտպանել վատ փորձից և փողի վատնումից:

Այլ կերպ ասած, հեշտ ինտերնետ հասանելիությունը արմատապես փոխել է ապրանքների և ծառայություններ մատուցողների ընտրության չափանիշները: Սպառողներն այլևս կարիք չունեն բավարարվելու «կույր» ընտրություններով։ Նրանց հասանելի է այն մարդկանց կարծիքը, ովքեր արդեն զգացել են առաջարկվող ապրանքները կամ ծառայությունները ընդամենը մեկ սեղմումով: Վատ ակնարկները կարող են փոխել ապրանքի այն ընկալումը, որ մենք նույնիսկ այդքան շատ ենք ցանկանում, և այդպես էլ փոխվում են 0 կարծիքները, որոնք անվստահելի են թվում:

Հասկանալի է, թե ինչու են վերանայումները կարևոր հաճախորդի տեսանկյունից և ինչպես են դա ազդում նրանց գնման որոշումների վրա: Հիմա եկեք պարզենք, թե ինչու են դրանք անհրաժեշտ հայաստանյան բիզնեսների համար:

1) Հաճախորդների ակնարկներ Օգնեք հասկանալ հաճախորդների կարիքները և բարելավել սպասարկումը:

Հաճախորդների ակնարկները օգնում են ձեզ հասկանալ հաճախորդների ցանկությունները և բարելավել ձեր ծառայությունը: Օգտագործեք այս տեղեկատվությունը խնդիրները արագ և արդյունավետ լուծելու համար: Երբ սպառողները դրական փորձ ունեն, նրանք նորից ու նորից կվերադառնան ձեր ապրանքների կամ ծառայությունների համար: Այսպիսով, փորձեք սովորել, թե ինչպես դա անել ձեռք բերել հաճախորդների ակնարկների մեծ մասը:

գնահատում

2) Հաճախորդներին տալ արժեքի զգացում և զարգացնել հաճախորդների հավատարմությունը։

Ժամանակ հատկացնելով բիզնեսը վերանայելու համար՝ սպառողները ավելի հավանական է, որ հավատարմություն զգան ձեր հանդեպ և շարունակեն վերադառնալ: Բացի այդ, ակնարկ թողնելով և այդպիսով կապ հաստատելով ընկերության հետ՝ հաճախորդները կարծում են, որ իրենք ձայն ունեն նույնիսկ համակարգչի, բջջային հեռախոսի կամ պլանշետի էկրանի հետևում:

Նրանք մի տեսակ կատարում են իրենց հանրային պարտքը այլ հաճախորդների հանդեպ՝ տալով նրանց հավաստի տեղեկատվություն այս ընկերության հետ ունեցած իրենց փորձի մասին և խթան տալով բիզնեսին իրենց հաճախորդների համար ավելի լավը լինելու համար:

3) Հաճախորդների ակնարկներ Օգնում են բարելավել SEO-ն

Որպեսզի ձեր հայկական ընկերությունն արդյունավետ ցուցադրվի առցանց որոնումներում, դուք պետք է ունենաք որոնման համակարգի օպտիմալացման (SEO) գրագետ մարտավարություն: Բացի այդ, ակնարկները առանցքային դեր են խաղում SEO-ում, քանի որ դրանք ազդում են ձեր ընկերության վարկանիշի վրա որոնման վարկանիշում:

Հաճախորդների ակնարկները ձեզ տալիս են դրական բովանդակության կայուն հոսք, որը որոնիչները բարձր են գնահատում: Google-ը նշում է, որ «վերանայման էջերը, որոնք նշում են հիմնաբառ կամ քաղաքի անունը, ավելի բարձր են Google Local Pack-ում: Ունենալով հիմնաբառը՝ դուք փորձում եք դասավորել և նշելով քաղաքը, որտեղ դուք բիզնես եք անում, զգալիորեն մեծացնում է ձեր որոնման հաճախականությունը և ձեր բիզնեսը Google My Business-ում կամ I-AM.AM հայաստանյան բիզնես գրացուցակում:

4) Հաճախորդների ակնարկները լրացուցիչ գովազդի աղբյուր են

Ինտերնետում և սոցիալական ցանցերում դրական կարծիքները զգալի օգուտներ կբերեն ձեր բիզնեսին: Խելամիտ օգտագործման դեպքում դրանք կարող են նույնիսկ փոխարինել թանկարժեք մարքեթինգային արշավին: Բնութագրերը նման են միկրո-մարքեթինգային արշավների, որոնք շարունակում են գործել դրանք տեղադրվելուց երկար ժամանակ անց՝ ապահովելով պոտենցիալ հաճախորդներին հետևողական դրական պատկեր և շարունակական բրենդի իրազեկում:

Ընկերության մասին ակնարկների առկայությունը ինտերնետում խրախուսում է մյուս օգտվողներին թողնել իրենց մտքերն ու կարծիքները ապրանքի կամ ծառայության վերաբերյալ: Այսպիսով, դուք ստանում եք գովազդի մշտական, և ամենակարևորը, անվճար աղբյուր ձեր թիրախային լսարանի շրջանում, որն ավելի մեծ վստահություն կներշնչի, քան վճարովի գովազդային նյութերը։

5) Սոցիալական Արդարությունը Վաճառք է Բերում

Սմարթֆոնների դարաշրջանում սպառողները ավելի շատ հետազոտություններ են կատարում, քան երբևէ: Ըստ ուսումնասիրության իրակակնացբված Fan & Fuel-ի կողմից, Առցանց հաճախորդների 90%-ը նախքան գնման որոշում կայացնելը կարդում է ակնարկներ: Բացի այդ, մարդկանց 84%-ը վստահում է առցանց ակնարկներին այնքան, որքան անձնական առաջարկություններին, և սպառողների 74%-ն ասում է, որ դրական ակնարկներն իրենց ավելի շատ վստահում են տեղական բիզնեսին:

Հաճախորդները դիմում են ակնարկների՝ բիզնեսն ավելի լավ հասկանալու համար. որքան շատ դրական արձագանքներ ունենաք, այնքան լավ: Անկախ ձեր ոլորտից, առցանց դրական ներկայությունը կբարձրացնի ձեր ընկերության վստահելիությունը և կօգնի ձեր համբավը կառուցել որպես ապրանքների կամ ծառայությունների շուկայի առաջատար:

մարդիկ

Ամփոփում

Հաճախորդների ակնարկներն ամենահզոր, փոխշահավետ գործիքն են, որից այսօր կարող են օգտվել ցանկացած հայաստանյան բիզնես և սպառող: Երբ օգտատերերի մեծամասնությունը գնումների վերաբերյալ իր որոշումները հիմնում է այլ հաճախորդների ակնարկների վրա, ձեր բիզնեսի համար առցանց ակնարկներ ունենալու կարևորությունը չի կարելի գերագնահատել:

Մաղթում ենք բարգավաճում ձեր հայաբնակ բիզնեսին և միայն դրական արձագանքներ հաճախորդների կողմից: Խնդրում ենք թողնել կարծիք I-AM.AM-ի մասին և մեր հարթակի այլ բիզնեսներիորոնց հետ դուք առնչություն եք ունեցել:

leave your comment


Your email address will not be published. Required fields are marked *