Դժվար հաճախորդի հետ գործ ունենալը կարող է դժբախտություն լինել. դա կարող է կամ ձեր հարաբերությունները նրա հետ բարձրացնել հաջորդ մակարդակի վրա, կամ դուք այլևս երբեք չհանդիպեք նրանց: Ընտրությունը ձերն է: Դուք հավանաբար կարդացել եք հաճախորդների սպասարկման հազարավոր սարսափելի և բարդ սցենարներ, բայց ճշմարտությունն այն է, որ դժվարությունը հիմնականում կայանում է հաղորդակցության մեջ, որը դուք կարող եք ապահովել: Հաճախորդների սպասարկումը սովորաբար կապված է հաղորդակցության և բանակցությունների հետ, և թե որքան լավ եք դրանում:
Դժվար հաճախորդների հետ գործ ունենալը, որքան էլ որ դժվար լինի, չպետք է վախ ներշնչի: Այն պետք է դիտարկել որպես ձեր հմտությունները սրելու և ձեր ապրանքանիշը նոր լույսի ներքո ներկայացնելու նոր հնարավորություն: Դրան օգնելու համար այստեղ կան որոշ ուղեցույցներ և խորհուրդներ, թե ինչպես վարվել դժվար հաճախորդի հետ:
Միշտ պահպանեք դրական վերաբերմունք: Իրավիճակը շատ ավելի վերահսկելի է, երբ շփվողները լավ տրամադրություն ունեն։ Հնարավոր է, որ դուք չգիտեք յուրաքանչյուր խնդրի լուծումը, որը կհայտնվի: Պոզիտիվության պահպանումն օգնում է ձեզ լինել տրամաբանական և երբեք չկորցնել հույսը բարդ իրավիճակից ելք գտնելու հարցում:
Այս երկրորդ խորհուրդը առաջինի շարունակությունն է, այն է՝ միշտ հանգիստ լինել և երբեք չբարձրացնել ձայնի տոնը։ Ինչպե՞ս վարվել հաճախորդի հետ, ով իրեն վայրենի է պահում և բղավում հաճախորդների սպասարկման մասնագետի վրա:
Նման հաճախորդներին կարող եք հանդիպել նաև առցանց, և նույնը վերաբերում է այստեղ: Իհարկե, միանգամայն բնական է որոշակիորեն ագրեսիվ արձագանք ունենալ նման վարքագծին, մենք բոլորս ի վերջո մարդ ենք, բայց երբ դու հաճախորդների սպասարկման մասնագետ ես, քո խնդիրն է ամեն գնով խուսափել նման արձագանքներից: Ձեր պարտականությունն է լուծում գտնել՝ լինի դա մշտական, թե, գոնե, ժամանակավոր:
Դժվար հաճախորդների հետ գործ ունենալու ուղիներից մեկը նրանց միշտ լսելն է, անկախ նրանից, թե որքան շատախոս են նրանք: Նրանց լսելը նշանակում է փորձել հասկանալ խնդրի արմատները, այնուհետև տեղեկացնել նրանց, թե արդյոք ի վիճակի եք որևէ լուծում ապահովելու: Հաճախորդը պետք է զգա, որ ձեր պատասխանները լսում և հասկանում են: Հուսանք՝ նրանք նույնպես պետք է ստանան իրենց հուզող հարցերի լուծումները։
Դժվար հաճախորդների հետ գործ ունենալիս դուք պետք է այնպես անեք, որ նրանք զգան, որ փորձում եք օգնել, այլ ոչ թե փորձում եք հաղթել բուռն բանավեճում: Փորձեք հարգանքով փաստարկներ բերել, և թողեք իմանան դուք լսում եք՝ օգտագործելով որոշ հաստատումներօրինակ՝ «Ես հասկանում եմ», «Համաձայն եմ» կամ «Դա իմաստ ունի»:
Այն ժամանակներում, երբ թվում է, թե ափսոսանքը ամենադժվար բառն է, այնուամենայնիվ արժե ջանք թափել: Խնդրի համար ներողություն խնդրելը շատ բան է ասում հաճախորդի հանդեպ ձեր վերաբերմունքի մասին: Դրանով դուք տարածք եք բացում հաճախորդի համբերության և ինքնարժեքի համար:
Հարցեր տվեք, որպեսզի լիովին հասկանաք մտահոգությունը և կարողանաք տեղեկացնել նրանց՝ կարող եք որևէ օգնություն ցուցաբերել, թե ոչ: Կարևոր է շարունակել զրույցը և բացատրել, թե ինչ արդյունքներ եք տեսնում տվյալ մարտահրավերի համար: Շատ կարևոր է հստակ բացատրել, թե արդյոք դուք ճիշտ անձնավորությունն եք թիմում, որպեսզի մոտենաք տվյալ խնդրին, թե ոչ:
Երբեմն ձեզ կարող է որոշ ժամանակ պահանջվել՝ ձեր գործընկերոջ հետ քննարկելու համար: Դա շատ խելամիտ է, քանի որ լավ գաղափար չէ շտապել արագ պատասխանների կամ եզրակացությունների: Եվ սա նաև մի բան է, որը դուք պետք է հստակ շփվեք, որպեսզի հաճախորդն իրեն կարևոր և գնահատված զգա: Դուք պետք է վստահեցնեք, որ միշտ ինչ-որ բան կարող եք անել նրանց մտահոգության համար:
Ի վերջո, դժվար հաճախորդի հետ արդյունավետ կերպով վարվելու համար դուք պետք է կենտրոնանաք երկարակեցության վրա: Հաճախորդներն են նրանք, ովքեր կարծիքներ են տարածում ձեր բիզնեսի մասին,, ուստի նրանց պետք է փայփայել ու հարգել: Երբ կենտրոնանում եք երկարաժամկետ հարաբերություններ հաստատելու գաղափարի վրա, ավելի հեշտ է կողմնորոշվել: Կիրառեք այն ուղիները, թե ինչպես ստանալ հաճախորդների ակնարկների մեծ մասը:
Սրանք մի քանի նուրբ ակնարկներ են, որոնք, հուսով ենք, կուղղորդեն ձեզ ամենադժվար հաճախորդների հետ վարվելու հարցում: Երբեք ուշ չէ ձեր հարաբերությունները բարելավելու և հաճախորդների բավարարվածության մակարդակին հասնելու համար, որը սկզբում սահմանել եք ձեր բիզնեսի համար:
Դժվար հաճախորդի հետ գործ ունենալու այլ եղանակներ ունե՞ք: Մենք ուրախ կլինենք լսել նաև ձեր մոտեցումը։
I-AM.AM was founded with the ultimate goal to support the economic growth of Armenia. By connecting Armenian Owned Businesses globally, creating a centralized hub of everything Armenian and implementing numerous projects that will boost the economy of the outer regions of Armenia, I-AM.AM community is creating a self-sufficient economy throughout the country.
Copyright 2024 © Proudly created by BeDGital.com, All Rights Reserved.
Congratulation!