Please Wait

Please Wait

I-am.am | Ես Հայ Եմ

Ինչպես բիզնես տեղեկատուները կարող են խթանել ձեր բիզնեսի SEO-ն։

Ինչպես բիզնես տեղեկատուները կարող են խթանել ձեր բիզնեսի SEO-ն։

Ինտերնետային բիզնես տեղեկատուները պարզապես Yellow Pages-ի առցանց տարբերակը չեն: Նրանք կոնկրետ ոլորտում ձեռնարկությունների մասին կարևոր տեղեկատվության համապարփակ հավաքածուներ են կամ լոկացիայի որը օգտագործվում է հաճախորդների, բիզնեսի սեփականատերերի և բոլոր տեսակի մասնագետների կողմից՝ տարբեր նպատակների համար ընկերություններ գտնելու և հետազոտելու համար: Հայկական բիզնես գրացուցակում մեջբերում ունենալն իրականում, շահավետ է բազմաթիվ առումներով։. Ի թիվս այլ բաների, բիզնես դիրեկտորիաները կարող են խթանել ձեր SEO-ն՝ բարելավելով ձեր տեղական տեսանելիությունը, ստեղծելով ավելի շատ ապրանքանիշի ճանաչում և, ընդհանուր առմամբ, ուժեղացնելով ձեր առցանց ներկայությունը: Այսպիսով, եթե դուք մտածում եք, թե արդյոք արժե ջանքեր գործադրել բիզնես դիրեկտորիաներում, այլևս չզարմանաք, սա միանշանակ արժանի ներդրում է:

Բիզնես դիրեկտորիաները կարող են խթանել ձեր SEO-ն՝ բարելավելով ձեր տեղական/ լոկալ տեսանելիությունը

Բիզնես գրացուցակի ամենակարևոր առավելություններից մեկը տեղական որոնումների տեսանելիությունն է։. Տեղական հայկական բիզնեսի համար, որն ապավինում է իր տարածքում գտնվող հաճախորդներին, սա կարող է աներևակայելի արժեքավոր լինել: Եթե դուք, օրինակ, մանրածախ խանութի կամ սպասարկման բիզնեսի սեփականատեր եք, ձեր շահույթի մեծ մասը կգա այն մարդկանցից, ովքեր ապրում կամ աշխատում են ձեր գտնվելու վայրի մոտ: Սրանք այն մարդիկ են, որոնց ցանկանում եք թիրախավորել ձեր մարքեթինգով: Դա անելու լավագույն միջոցը տեղական SEO-ի օգտագործումն է: Տեղական SEO-ն օպտիմիզացման պրակտիկա է ՝ տեղանքի հատուկ որոնումների համար։. Սա ապահովում է, որ մարդիկ, ովքեր փնտրում են բիզնեսներ ձեր տարածքում, կգտնեն ձեր էջը:

Մարդ, որը փնտրում է բիզնես Google Քարտեզներում:

Տեղական որոնումների մեջ ձեր վարկանիշը բարելավելու բազմաթիվ եղանակներ կան: Դուք կարող եք տեղադրել ձեր գտնվելու վայրին համապատասխան բովանդակություն, կենտրոնանալ տեղանքի հատուկ հիմնաբառերի վրա, ստեղծել Google My Business հաշիվ և այլն: Սակայն տեղական բիզնես գրացուցակներում մեջբերումները այդ ռազմավարության հսկայական մասն են: Նրանք կապում են ձեր բիզնեսը ձեր կոնկրետ վայրին և դյուրին դարձրեք տարածքի մարդկանց գտնել ձեզ՝ լինի դա տեղեկատու թերթելով, թե պարզապես Google Քարտեզներում ձեռնարկություններ փնտրելով:

Բիզնես դիրեկտորիաները կարող են խթանել ձեր SEO-ն՝ օգնելով ձեր բրենդինգին

Չնայած աշխարհի գրեթե ցանկացած բիզնեսի SEO-ն կարող է օգուտ քաղել բիզնես գրացուցակներում հղումներից, նրանքդրանք հատկապես կարևոր են փոքր բիզնեսի համար:. Փոքր բիզնեսը չունի նույն ռեսուրսները, ինչ խոշոր և կայացած ընկերությունները: Փոխարենը, նրանք հակված են ապավինել տեսանելիությունը բարձրացնելու ավելի մատչելի եղանակներին: Բիզնես տեղեկատուները այդ առումով հիանալի հնարավորություն են։. Նրանք թույլ են տալիս փոքր և միջին բիզնեսին ներկայանալ աշխարհին անվճար կամ ցածր գնով: Ձեզ անհրաժեշտ է միայն համոզվեք, որ ձեր պրոֆիլը ցույց է տալիս ձեր բիզնեսի էությունը։. Ահա թե ինչպես եք ստեղծում ապրանքանիշ:

Բայց դուք միակը չեք, ով պատասխանատու է ձեր ապրանքանիշի կառուցման համար: Ձեր ապրանքանիշի մեծ մասն է ինչպես է լսարանը քեզ ընկալում։. Դրան կնպաստեն այն կարծիքները, որոնք դուք ստանում եք հաճախորդներից տարբեր բիզնես գրացուցակների վերաբերյալ: Եթե դուք ստանում եք շատ դրական ակնարկներ, կարող եք հույս դնել, որ դրանք կբարելավեն ձեր ապրանքանիշի իմիջը: Ի վերջո, բիզնես տեղեկատուները կօգնեն ձեզ տարածել ձեր ապրանքանիշի մասին լուրը: Նույնիսկ եթե բիզնես գրացուցակի որոշակի օգտվող չընտրի ձեր բիզնեսը այն հայտնաբերելուց հետո, նրանք կիմանան ձեր գոյության մասին: Ձեր բիզնեսի հետ ծանոթ լինելը հեշտացնում է դրանք հետագայում փոխակերպելը:

Բիզնես դիրեկտորիաները կարող են խթանել ձեր SEO-ն՝ ուժեղացնելով ձեր առցանց ներկայությունը։

Հայկական յուրաքանչյուր բիզնեսօնլայն ներկայության կարիք ունի ժամանակակից աշխարհում։ Ձեր հաճախորդների մեծ մասը, եթե ոչ բոլորը, առցանց են, և դա նշանակում է, որ դուք նույնպես պետք է լինեք առցանց: Որքան ուժեղ լինի ձեր առցանց ներկայությունը, այնքան լավ: Հաշվի առնելով, որ ձեր պոտենցիալ հաճախորդները օգտագործում են տարբեր հարթակներ՝ ժամանակ անցկացնելու համար, կարդալու բիզնեսի ակնարկները,, և գնումներ կատարելու, դուք պետք է նույնն անեք: Այս ամենը առավելագույնի կհասցնի ձեր բիզնեսը առցանց գտնելու մարդկանց հավանականությունը։. Դուք կզարմանաք, թե որքանով են բիզնես տեղեկատուները նպաստում դրան: Շատ մարդիկ զննում են տեղական տեղեկատուներ՝ գտնելու իրենց տարածքում ձեռնարկություններ կամ ոլորտի հատուկ տեղեկատուներ՝ փնտրելու ընկերություն, որը ծառայում է իրենց տեղը: Այսպիսով, համոզվեք, որ դուք նշված եք ձեր բիզնեսին վերաբերող բոլոր դիրեկտորիաներում:

Կայքի էկրանի գրառումը «Միացեք մեզ առցանց»:

Ինչպես օգտագործել բիզնես տեղեկատուները ձեր բիզնեսը խթանելու համար։

Ամեն հայկական բիզնես գրացուցակ չէ, որ ստեղծված է հավասար: Փոխարենը, ոմանք ավելի համապատասխան կլինեն ձեր բիզնեսին, քան մյուսները։. Ավելին, ձեր մեջբերումները ձեզ օգուտ կտան միայն այն դեպքում, եթե դրանք իրենք լավն են: Այսպիսով, նախքան ձեր ցուցակների վրա աշխատելը, սովորեք, թե ինչպես առավելագույնս օգտագործել բիզնես դիրեկտորիաները:

Ընտրեք ճիշտ տեղեկատուները, որոնցում կարող եք ցուցակագրվել։

Բիզնես տեղեկատուների ճնշող մեծամասնությունը կազմակերպված է կամ ըստ արդյունաբերության կամ ըստ գտնվելու վայրի: Դուք չեք ցանկանում հայտնվել այնպիսի տեղեկատուի մեջ, որին ձեր բիզնեսը չի պատկանում: Սա իրականում կարող է վնասել ձեր SEO-ին որոնման համակարգերին տալով հակասական տեղեկատվություն այն մասին, թե որտեղ եք դուք կամ ինչ եք անում: Փոխարենը, ընտրեք համապատասխան և հեղինակավոր գրացուցակ ձեր տարածքում։. Եթե դուք ունեք տեղական հայկական բիզնես, փնտրեք տեղական հայկական տեղեկատուներ. դա այդքան պարզ է: Այնուամենայնիվ, եթե վստահ չեք, թե որ տեղեկատուները լավագույնս կծառայեն ձեր SEO-ի ջանքերին, լավագույնը կարող է լինել ներգրավել այս ոլորտում փորձագետների։. SEO ընկերությունները կարող են օգնել ձեզ պարզել, թե որ բիզնես դիրեկտորիաներն են լավագույնը ձեզ համար և օպտիմալացնել ձեր ցուցակները լավագույն արդյունքների համար:

Three people pointing at a laptop screen.

Համոզվեք, որ նշված տեղեկատվությունը համապարփակ է

Տարբեր դիրեկտորիաներ տարբեր տեղեկություններ են պահանջում ցուցակի համար: Բայց անկախ նրանից, թե ինչ է պահանջվում ձեզանից, համոզվեք, որ լրացրեք բոլոր դաշտերը. Որքան շատ մարդիկ կարողանան իմանալ ձեր բիզնեսի մասին, այնքան լավ: Ձեր ընկերության անունը, հասցեն և կոնտակտային տվյալները ցուցակի ստանդարտ մասերն են: Հնարավորության դեպքում դուք նույնպես պետք է ավելացնեք ձեր բիզնեսի կարճ նկարագրությունը և նույնիսկ լուսանկարները։. Սա ձեզ կստիպի առանձնանալ գրացուցակի այլ ընկերություններից և ավելի շատ օգտվողներ ներգրավել ձեր պրոֆիլը դիտելու համար: Վերջապես, դուք կարող եք օպտիմալացնել ավելի երկար և տեղեկատվական ցուցակները, որպեսզի դրանք ծառայեն նաև ձեր տեղական SEO ռազմավարությանը:

Պահպանեք ձեր մեջբերումները ճիշտ, հետևողական և թարմացված։

Բիզնես գրացուցակները կարող են խթանել ձեր SEO-ն միայն այն դեպքում, եթե դրանք տրամադրեն ճիշտ տեղեկատվություն։. Եթե դուք ունեք տարբեր վայրերով կամ հին հասցեներով ցուցակներ, դուք միայն շփոթեցնեք և՛ որոնման համակարգերին, և՛ պոտենցիալ հաճախորդներին: Այսպիսով, տեղյակ եղեք ձեր բիզնեսի բոլոր ցանկերի մասին և պահել դրանք արդի։. Երբ փոխում եք ձեր կայքի տիրույթը, փոխում եք նոր էլ․ հասցեի կամ տեղափոխում ձեր բիզնեսը, ուղղեք հին տեղեկությունները ձեր բոլոր ցանկերում։. Իրականում, լավ գաղափար է պարբերաբար անցնել ձեր ցուցակները, նույնիսկ երբ որևէ փոփոխություն չեք կատարել: Այդ կերպ դուք կարող եք թարմացնել և բարելավել նկարագրությունները և համոզվել, որ դրանք համահունչ են նաև ձեր ընթացիկ բրենդինգի ռազմավարությանը: Ձեր SEO-ն և հատկապես տեղական SEO-ն կշահեն բիզնես գրացուցակներում առկա հետևողական և ճիշտ տեղեկատվությունից: